OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

OCHODNÉ PODMIENKY

1. Reklamačné podmienky

Reklamačný poriadok
I. Všeobecné ustanovenia stránky
Reklamačný poriadok stránky popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a spoločnosťou Andrej Kajko Admak. Kupujúci je povinný zoznámiť sa s reklamačným poriadkom stránky ešte pred objednaním tovaru. Prevzatím tovaru od predávajúceho súhlasí s nižšie uvedeným reklamačným poriadkom. Prevzatím tovaru sa rozumie okamih jeho odovzdania prvému prepravcovi. Ako doklad o záruke slúži faktúra, ktorá slúži aj ako záručný list s uvedením všetkých potrebných údajov pre uplatnenie záruky (názov tovaru, dátum odoslania, záručná doba, cena, množstvo a poprípade aj výrobné číslo).
Tento reklamačný poriadok stránky bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka a podľa zákona o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Záruka sa vzťahuje na produkty , ktoré boli zakúpené v našej spoločnosti a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. V prípade, že zákazník zakúpi tovar na firmu, reklamácia sa rieši podľa Obchodného zákonníka.
Prevzatie tovaru a súhlas so záručnými podmienkami potvrdzuje kupujúci podpisom daňového dokladu. Pokiaľ nie je tovar prevzatý osobne , rozumie sa prevzatím tovaru okamih, kedy kupujúci preberá tovar od prepravcu.
Pokiaľ kupujúci zistí akýkoľvek rozdiel medzi záručným a dodacím listom, daňovým dokladom a skutočne dodaným tovarom (v druhu, množstve alebo sériovom čísle) alebo neobdržal správne vyplnený dodací list so sériovými číslami výrobku v zásielke, je povinný nás najneskôr do 24 hodín preukázateľným spôsobom kontaktovať a vyžadovať riešenie. Pokiaľ tak neučiní, vystavuje sa riziku, že neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná.

II. Dĺžka záruky

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Dátum odoslania tovaru je uvedený na záručnom liste, t.j. faktúre. Zákonná záručná doba je  24 mesiacov pre koncového užívateľa. Dĺžka záručnej doby je vždy vyznačená na záručnom liste, t.j. faktúre pri každom produkte zakúpenom na stránke.

III. Záručné podmienky

Kupujúcemu je odporúčané prekontrolovať stav zásielky ihneď pri prevzatí od prepravnej spoločnosti a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky, ktorá bola spôsobená vinou prepravnej spoločnosti je nutné riešiť priamo s touto prepravnou spoločnosťou. V prípade neskoršej reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla našej spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu záručného listu - faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel. číslo, e-mail. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
Oprávnená reklamácia na produkty sa vzťahuje na vady materiálu, funkčné chyby a nedostatky vzniknuté pri výrobe
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie produktov vzniknuté pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu, prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru, alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa, vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí, zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy), prepätím, napr. pri údere blesku.

 IV. Spôsob vybavenia reklamácie

Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, tovar bude opravený s prípadnou výmenou vadnej časti za novú. Predávajúci je oprávnený reklamovaný tovar kupujúcemu vymeniť za rovnaký tovar . Pokiaľ nie je výmena, ani oprava možná a charakter vady nebráni obvyklému užívaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny tovaru (v prípade zľavy nie je možné neskôr túto vadu reklamovať). V prípade nemožnosti vybavenia reklamácie žiadnou z uvedených možností, bude kupujúcemu vystavený dobropis. Náklady na prepravu spojené s vrátením tovaru hradí kupujúci. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Predávajúci informuje o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky  alebo e-mailom a tovar odošle prepravnou službou na adresu kupujúceho.

 V. Záverečné ustanovenia

Tieto Reklamačné podmienky sú platné od 1.1.2011.Naša spoločnosť si vyhradzuje právo zmeny Reklamačných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.


Dodacie podmienky

1. Objednávanie tovaru

Tovar si u nás objednáte telefonicky alebo e-mailom. Odoslaním objednávky potvrdzujete jej platnosť. V krátkom čase od nás obdržíte  potvrdzujúci e-mail o zaevidovaní Vašej objednávky.  

2. Dodanie tovaru

Tovar zasielame po dohode kuriérom, prípadne si tovar prevezmete osobne. Kuriér Vám tovar doručí osobne na určenú adresu, prípadne Vás bude telefonicky kontaktovať. Doba prepravy je zvyčajne do 24 hodín v rámci Slovenska v pracovných dňoch. Tovar, ktorý je na sklade Vám odošleme najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky. Tovar, krorý nebude na sklade bude dodaný v lehote 4- 6 týždňov od prijatia objednávky.

3. Možnosti platby

Dobierka (platba pri dodaní tovaru)
V hotovosti - osobne
 
4. Cena tovaru

Spoločnosť Andrej Kajko Admak garantuje cenu uvedenú na objednávke .Naša spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu cien, o čom bude zákazníka informovať.

 
5. Ochrana osobných údajov

Spoločnosť Andrej Kajko Admak prehlasuje, že akékoľvek osobné údaje sú dôverné a nebudú inak zverejnené ani poskytnuté tretej osobe, s výnimkou prepravcu, podľa zadaného mena a adresy. Odoslaním objednávky dávate súhlas na zhromažďovanie a archivovanie Vašich objednávok.

 
6. Vrátenie zakúpeného tovaru

Tovar zakúpený u nás je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 pracovných dní od jeho prevzatia, pričom je nevyhnutné, aby ste nám v uvedenej lehote doručili váš list o odstúpení od zmluvy. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti Andrej Kajko Admak v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru.

 
7. Záverečné ustanovenia

Tieto Dodacie podmienky sú platné od 1.1.2011. Spoločnosť Andrej Kajko Admak si vyhradzuje právo zmeny dodacích podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.

Webová stránka bola vytvorená pomocou on-line webgenerátora WebĽahko.sk